pátek 6. března 2009

Sezona 2009 začala

Tak jsem konečně napucoval motorku, odzimoval a vyrazil na STK a 1. vyjížďku. Motorka , díky zaplavení karburátorů, chytila na první zmáčknutí startéru. Hned v Točné mi motorku zasr... nepozorný či zlomyslný řidič kropicího vozu. Celá levá strana a levá noha byla plná žlutých kapek bahna. Na žluté motorce to nebylo moc vidět, ale na chromech a černých motokalhotech hrozně. Hoch na STK hned věděl kudy jsem to jel. Prohlížel pouze osvětlení, pneu , brzdovky, blikače a také lékárničku. Hotovo bylo za 1/2 hodiny (okolo 1/2 2.) a zbyl čas na projížďku.

Zuzanka na STK

Vzal jsem to z Březové na Okrouhlo, Davli a Slapy, když jsem se před tím ve "Slapáku" prvně letos dostal kolenem dosti blízko k zemi. Ještě jsem nebyl rozježděný a Continentály na té studené silnici moc nedrží, tak jsem to raději nepřeháněl... Ze Slap jsem vyrazil na Rabyni. Tam už se moc rychle nedalo, protože na silnici jsou ještě v zatáčkách zbytky posypového materiálu, místy souvislé pásy (viz. obrázek).



Zastavil jsem na Vyhlídce , kde je v létě pěkná osvěžovna.



Dá se tu hezky posedět s výhledem na řeku a Ždáň.







Zuzana čekala za svodidly a moc se jí tam nelíbilo. Teď v zimě tam nic nejezdí, ale v létě tam bývá provoz dost velký




Dále jsem vyrazil k mé oblíbené silnici 105 , která se s touto sbíhá ve Všeticích. Tam je mnoho stájí a jezdeckých oddílů. Vždy tam chvíli koukám na koníky ve výbězích. Škoda, že má tělesná stavba neodpovídá požadavkům na jezdecký sport. Kdybych vlezl koni na hřbet, prolomil by se zcela bezpečně.... Dále do Neveklova je cesta už lepší a šotolina na ní není. Dá se jet celkem slušně. Za Neveklovem jsem se dal do prava a přes přilehlé vesnice se vrátil na Slapskou přehradu.



Hned u nájezdu na hráz je malý plácek, kde lze motorku odstavit a kouknout na vodu.




Tam , pár metrů od silnice , stojí jeřáb(či co to je) na malé lodě. Za ním je jakási věžička , asi přepad, na které se vyhřívá místní vodník. Žije tam už dlouhá léta. Nikomu neškodí a s lidmi se kamarádí za pár vajglů s nápisem "kouření škodí". Ty vajgly pak drobí do své fajfky a na věžičce si hezky pokuřuje.



Od přehrady jsem to vzal už domů. Slapy , Štěchovice (s pohledem na Motobar), Davli , Měchenice a Zbraslav do Prahy. Mezi Štěchovicemi a Davlí jsem vyhnal pavouky z výfuku. (Šla jak pila a nemohu tady přiznat kolik...) . Vyjížďka dala celkem 108 km a bylo to super. Teď čekám na vhodné suché počasí a vyrazím na jih, tak jako každý rok. Z Prahy po mé milé 105 až do Týna na Voňavé a křupavé kuře k Číňanovi u horní benzínky. Opravdu stojí za to. Když vyjde počasí, vzal bych to zpět přes Písek a Čimelice, kde chci navštívit kolegu Karla z Motorkářů nad 60 let.




Žádné komentáře: