sobota 26. července 2008

Proč nás tolik umírá?

Včera jsem jel svou oblíbenou trasu Týn nad Vltavou - Praha. U obce Loutí (PZ) jsem v lese dojel pomalu se táhnoucí AUDI A8 4,2, tmavě zelené s SPZ 3U1 10 50. (Už vím proč mají prominenti tak snadno pamatovatelné SPZ).Řidič vesele telefonoval s rukou u ucha. Jelikož jel tak 60 km/hod. a dopředu bylo krásně vidět, zapnul jsem blikač a nasadil na předjetí. V tom v panu podnikateli , musel to být velkopodnikatel, protože do malopodnikatele by se tolik tuposti nevešlo, chytily saze a i s telefonem u ucha nasadil maximální zrychlení a roztáhl se přes celou silnici. Říkám si , pospíchá, ať si jede. Ale chyba lávky, když jsem se za něj zařadil, opět ubral a táhl se pomalu. Nový pokus o předjetí, a stejný scénář. Bylo mně už jasné, že jde o záměr. Zkoušel jsem ho, byl pozorný. Zapnu blikač, zrychlí, vypnu blikač táhne se jak smrad a roztažený přes celou silnici. S telefonem u ucha, řídící jednou rukou, s automatem bez problému. Takovým stylem jel až za Štěchovice, což je odhadem 12 km. Naším směrem nic nejelo a tak nebylo možné vyzkoušet zda mu jde jen o mně, nebo musí být 1. za každou cenu. Za Štěchovicemi se zabýval telefonem víc než obvykle a tak jsem ho předjel. V Davli u cedule jsem ubral a jel "v toleranci". V té době byl tak 100 metrů za mnou. Samozřejmě mě dojel a krásnou myškou s prudkým brzděním ,předjel. Kolik jel potom nevím, ale ujel mně dost velký kus (odhadem tak 90). Zaplať pámbu ho mám z krku. Ale chyba lávky. Za Davlí se táhnul a čekal. Stejný scénář, stejné prasárny. Pokud jelo něco proti nám, táhnul se jak smrad, pokud bylo volno, na prostředku silnice a ve střehu. Telefon stále u ucha. Dotáhl mě až na Zbraslav, kde jsem odbočoval. Vytvořil asi rekord v telefonování, protože se bavil přes 30 km.
Vždy jsem byl přesvědčen, že největší prasata jsou majitelé a řidiči BMW, ale tento pán mě přesvědčil, že prvenství patří Audinářům. S přednostmi si nedělají problémy ani jedni ani druzí a strčí vám to tam z vedlejší na pár metrů, ale tento pán by potřeboval na psychotesty.....Prostě nadčlověk.....

Žádné komentáře: