neděle 5. června 2016

Jak letos vytáhnu paty....

Letos nemám na počasí štěstí. Je celkem slušně, to mám doktory a podobné zbytečnosti, pak vyjedu a počasí se okamžitě změní k horšímu...  Totéž se stalo posledně. Přijel jsem na chatičku a bylo skoro 30 stupňů, druhý den 10 stupňů a lilo. Déšť je potřeba, ale ta zima by být nemusela. Střídavě deštivé počasí vydrželo celých 14 dní. Minulý víkend byl sraz Iroňáckejch psů a moc jsem se na něj těšil. Chtěl jsem jet s nimi a Motodědky 60+ v pátek na Mannův hrob v Písku, ale zdraví opět zradilo. Nakonec jsem se dozvěděl, že  do Písku vyrazilo jen 5 kamarádů. Ostatní dali přednost občerstvení v kempu.... 
V Nuzicích bylo , mimo počasí, krásně. Ptáci pořádají ranní i večerní koncerty. Podtrnky ještě rostly a letos jsem si jich opravdu užil. Pan majitel opět vynikal při údržbě trávníku a asi jsem mu něco provedl, protože jsem obdržel příděl posekané trávy na chatu a hlavně na auto. Sekačka má sice sběrný koš, ale ten by zdržoval. Tak za ní létá proud zelené řezanky cca do 3 metrů. Není-li pan majitel nasr****, tak dokáže tento proud usměrňovat mimo objekty a obyvatele. Kdo zlobil je tvrdě ztrestán a jeho vozidlo a chata je zelená...





 Chtěl jsem se podobného nebezpečí uchránit a tak jsem před chatou trávník posekal. Nebylo mně to nic platné- soused neměl posekáno a 3 metry sekačka "dostřelí". Když šéf dosekal okolo chat, nastavil sekačku na pomalý chod a jeho dcerka 2 hodiny jezdila po "návsi". Ó jak se krásně rekreovalo... :-) Pak jí to na štěstí přestalo bavit.
Na rybách jsem seděl jen jednou a chytil, mimo různé drobotě, krásnou podoustev, takovou jaké tam bývaly kdysi běžné. Holubi hřivnáči naproti na dubu vyvedli mladé a kousek dále na smrku má hnízdo jestřábice. Je zajímavé, že i na ní si troufají straky. Jít do lesa mně zatím síly nedovolily. Arytmie stále zlobí... Docela jsem měl strach z cesty domů, ale vyšlo to v pořádku. 

Žádné komentáře: