pátek 24. dubna 2015

Krásných , ale chladných 10 dnů

Bylo to opravdu krásné slunečné počasí. Slunce svítilo, ale nehřálo. Údolím se hnal ledový vítr a proto nejvhodnějším oblečením byla zimní bunda. Pršelo jen jeden den




 Celou zimu jsem váhal zda koupit či nekoupit povolenku na ryby. Nakonec jsem jí koupil a poprvé letos zasedl k vodě. Ve středu nebyl vidět ani záběr. Ve čtvrtek jsem chytil 2 pěkné cejny. Ryby šly od 1/2 11. do 1/4 12. 


Chtělo by to jít nad jez k Červenému mlýnu. Tam se ještě ryby po zimě držely. Soused Karel chytil nad jezem kapra 53 cm v tu samou dobu jako já ty cejny. Na rozdíl ode mne sedával u vody každý den od rána do večera. I oběd si bral sebou. 
Nevím zda jsem se už zmínil, ale koupil jsem starý noťas a tak už jsou večery příjemnější. Koukám totiž na filmy na DVD. Ve dne, když nejsem na rybách, převážně čtu. To se mně zase hodí další vymoženost techniky - čtečka e-knih. O ní už jsem se zmínil určitě. Tentokrát jsem četl Dvořáka (O), Borovičku , Dumase, a ještě nějaké drobnosti. Mám v ní celou knihovnu a tak mohu vybírat podle to na co mám zrovna "chuť". 
Letos toho moc asi nenajezdím. Za těch 10 dní to bylo i s nákupy 307 km. Stárnu a je to cítit. Přichází to nějak moc rychle... Bude to asi mými dvorními nemocemi, že slábnu a uznávám, že dvoumetrákové  šestikilo začíná být pro mne těžké.
Ještě jsem letos neukázal jakou tam držím dietu. Huba mně šla rundem a tak jsem použil námět kamaráda Miloše na plněnou cmundu.


Plňka


Cmunda

                                                                            Výsledek
Přiznám se, že jsem jich tam snědl asi 20, ale za pár dní, ne najednou. Že jsem se nepřejídal (moc) svědčí to, že jsem se vrátil o 1,5 kg lehčí....
Teď musím , bohužel, být doma a navštěvovat doktory všech kategorií a tak pojedu k vodě po 12.5.  Ještě v květnu bych chtěl projet mou milou Šumavu a počátkem června milou Jižní Moravu. Od 20.6. mám zase doma "službu" a to bude na 14 dní s ježděním a rybami šlus ...

560 + 307= 867 km

Žádné komentáře: