sobota 11. ledna 2014

První letošní vyjížďka 11.1. a první zmoknutí

Ráno bylo tak krásně, že jsem neodolal. Za záminku jsem si vzal kontrolu chatičky, zda zatím nedoznala újmy. Vyrazil jsem ve třičtvrti na jedenáct, kdy venkovní teplota dosáhla 3,5 stupně. Yama chytla na 1. otočení, vždyť nestála tak dlouho. Cca měsíc. Jako starý pán jsem to vzal mou trasou. Fotky by měly být jiné než byly zveřejněny při předchozích cestách


K Višňové

Závěje nikde


Pole holá
 
 
 Solenice a v pozadí přehrada



Vjezd na Popelíky, kam jsem jezdil 30 let před Nuzicemi


Skládka odpadu Milevsko


Silnice 102, která nastoupila po dříve oblíbené 105


Milovaná Bechyně


K mostu přes Židovku


Spící chatičky


Zatím beránci na obloze


Yama u nově zastřiženého plotu


Nebyl jsem sám blázen. Tam, pohledem mezi dráty, je rogalista. Nahoře byla asi větší zima... 


Cesta k Týnu. V pozadí "kouří" Temelín.Začíná se zatahovat .

Při odjezdu bylo sluníčko a vydrželo až do Nuzic. Na R4 u Obořiště byla teplota +1 st. U chatičky , v naší ledové kotlině -2 a v chatičce voda zamrzlá. Vzal jsem domů ještě nějaké zapomenuté věci a pokračoval v cestě. Před Týnem se začalo zatahovat a měl jsem bobky, že bude lejt. Nepromok jsem neměl sebou. Tak rychle v Týně doprava a po 105 do Milevska. Za přehradou začalo slabě poprchat a silnice začala trochu klouzat.R4 u Dobříše byla ale suchá. Druhý deštík začal až na Mníšku, ale u Jíloviště skončil. Doma jsem byl mírně po 15. hod. 
Krásné svezení i když v tom vlhku byla trochu zima.... V bundě nemám ještě zimní vložku, stejně jako v předchozích létech. Minulý týden mně bylo 70,5 roku a rozum nikde :-)
0+256=256 km letos

Žádné komentáře: