středa 14. prosince 2011

Je po absťáku.

Asi jsem včera přivolal lepší počasí. V 10 hodin bylo téměř 10 st. a to rozhodlo. V půl dvanáctý jsem vyrazil opět na jih. Zkontrolovat chatičku , spapat kuřátko v Týně, vzít si sebou 3 pálivé polívky a  domů. Cesta tam byla  krásná a slunečná. Jedině v Koubalově Lhotě si zemědělci se silnice udělali odkladiště ornice, jaké jsem ještě nezažil. Přes silnici vedly 2 hliněné pásy, široké cca 60cm a vysoké ke kolenům. Nic takového jsem ještě na silničních gumách neprojížděl.  Naštěstí nebyly tvrdé a guma si je trochu upravila. V Bechyni jsem tankoval u své oblíbené pumpy.

K této pumpě jezdím přes 10 let a nikdy s jejím benzinem, který bývá i nejlevnější v republice, nebyl problém a firma nebyla nikdy uvedena mezi špatnými pumpami. Vlastně jednou byl problém, ale ne vinou firmy. To jen zeťák , zvyklý na benziňáka , natankoval benzin do diesela.... Tuto firmu všem doporučuji. Dnešní cena byla o cca 2,- Kč nižší než u převážné většiny pump a levnější nebo za podobnou cenu nebyl nikde.
Chatička byla v pořádku, kuřátko také , o polívce ani nemluvě. Cesta zpátky byla o něco horší, protože začalo od Bernartic poprchat. V Koubalce byly nánosy už trochu rozmočené a tak průjezd v pohodě. Horší to bylo po kostkách s přehrady do Solenic. Při ubrání plynu se zadek svážel ke svodidlům a tak jsem chvílemi jel s nohama dole . U Višňové chodili lidé v lese a vypadalo to, že sbírají houby. Ony by mohly nějaké podzimní ještě být. Od Dobříše už bylo sucho, ale zase dost velký vítr. Krásná vyjížďka.
252 km + 6923= 7175 km celkem.

Žádné komentáře: