čtvrtek 24. března 2011

2. vyjížďka

Tak jsem opět vyrazil do přírody. Opět na jih. Potřeboval jsem si odvézt na chatičku vařič,  etavíru a spací potřeby. Jelikož bylo krásné až nádherné počasí, nejel jsem mou oblíbenou 105, ale Praha, Příbram, zadem na Haldu, zastávka u kámoše



Posezení v parku s výhledem na YAMU


Dále do mého milovaného Písku. "Dálnice" už je v provozu a tak už mě tam nes**** ta mnoha kilometrová padesátka, naprosto zbytečná a léta předepsaná. Pískem jsem se jen tak projel. Měl jsem totiž na zádech "ruchcak" , jak říkala naše babička. Je to krásné město. Dále výpadovkou na ČB s odbočením na Tálín. Rybník se nenaháněl, ale ty zatáčky kolem jsou super až do Albrechtic n/Vlt. Zadní guma už po zajetí drží a tak je to nádhera.  V Neznašově je zase uzavírka a tak jsem se dostal až do Temelína. Teda objížďka nic moc silnice.... Do Týna tedy příjezd z druhé strany. Zastávka u Zemana s koupí obligátní dršťkovky a dalšího na zub.  


Na dalších snímcích byl pokus zachytit hledající ptactvo, což se občas podařilo... 




Pásli se tam hlavně konipasové. Byl tam drozd, kos, ba i pár špačků. Ti se ale drželi dost daleko.



Stromy za chatičkami mizí každou zimu. Za pár let tam nebude nic a my se upečeme...



Staří lidé by neměli hubnout


Vypadají blbě když jim visí kůže a když se k tomu sami vyfotí odspoda, není co řešit... 


Řeka je ještě stále hodně vysoko, břehy rozmáčené a tak ani rybářský cajk nešel ven.
Cesta domů proběhla po obvyklé trase.
272 + 266 =   538Km letos

Žádné komentáře: