neděle 31. října 2010

Asi poslední letošní motosrazík

Krásné počasí nenechá člověka v klidu zimovat. Ti, kteří zazimovali , nevědí o co přicházejí. A tak se ti otužilejší rozhodli setkat ve Zduchovicích na zabíjačce. Ta je součástí ukončení sezony místního jezdeckého klubu. Mně ani tak nešlo o zabíjačku, ale spíše o pokecání se stejně zatíženými lidmi, jako jsem sám.  Takže jsem vyrazil v 10 směr Kamýk nad Vltavou. Nikdy nedokážu odhadnout čas odjezdu. Celý život jsem všude první. Bývalo to tak i v době mé pracovní činnosti. Na pracovišti vždy o půl hodiny dříve. A tak jsem byl na místě srazu zase 1.  Toho jsem využil k prohlídce místních koníků. Jezdkyně jsem nechal bez pozornosti. Jejich věk byl totiž těsně okolo zákonné hranice. 




Teprve když už všichni účinkující nasedli a řadili se k Hubertově jízdě, objevili se, přesně na čas, první naši.


Docela slušná sestavička




Motoleštiči museli zkontrolovat zda jejich miláčci nedoznali cestou úhony (třeba je neposr. vrabec )


Luso dal, stejně jako já, motku kus dál, abychom nerušili dojem z těch naleštěných krasavic.


Miloš vše dokumentoval



Takže toto byl základ


Vyrazili jsme okouknout místní nabídku . Byla sice bohatá, ale zarazily mne ceny. Nejsem skrblík, ale dát 30Kč za max. 3deci řídké prdelačky, nebo 70Kč za "zabíjačkový " guláš, obahující 3 kousíčky masa a malou naběračku hnědé omáčky. Brzo jsem odjel a tak nevím jestli se to později nezlepšilo.

Mám smůlu, nevydržím dlouho na jednom místě a tak si vždy kombinuji podobné akce s potřebnou činností. Tak jsem v 13 hodin odjel směr chatička. Těsně před odjezdem přijela Marťanka s doprovodem  a když už jsem se rozjížděl, přijela Domi.



Takže poslední fotka ze Zduchovic ( Marťanka musela zase courat a tak chybí...)

Nerad zastavuji k focení a tak nelze doložit třeba krásné barvy podzimu na Orlické přehradě, Lužnici. Tam jsem našel stopy mého otáčení motorky, o kterém jsem psal minule.


Jinovatka byla zlá a otočit motku dalo sakra práci




I v této pozdní době se skalní rekreanti ( rybáři) v kempu vyskytují..

Prohlédl jsem chatičku, protože tam balit pojede se mnou má Babča a poslouchat ty řeči o mém nepořádnictví je síla. Že jsem bordelář vím, a tak velkou sklerozu zase nemám abych si to nepamatoval, tak proč to stále připomínat, že?  Po pokecu s kolegy a jejich choticemi jsem vyrazil do Týna k Číňanovi na mé oblíbené Křupavé a voňavé kuřátko.


Tak jsem tu porci a cenu porovnával se Zduchovicemi. Tato byla o korunu levnější a 5x větší.

Dále jsem vyrazil k Temelínu a  Hluboké. Tam už jsem dostal strach, že se nevrátím za světla a tak jsem otočil...
Vyjížďka byla super. Krásné počasí, milí lidé, žádný silniční pirát.  Celé to kazí jen zjištění, že skleroza pokračuje. Čím že se to projevuje?  Zimou na motorce. Že je to blbost? Ne není. Celou cestu ráno jsem si říkal, že už nějak stárnu když cítím takový chlad. Až odpoledne na chatičce jsem zjistil, že mám stále ještě od léta otevřené větrání na zádech a tak se nemohu divit, že mně táhlo na záda. 

Ujeto 284 km + 6311 = 6595 km celkem

Žádné komentáře: