středa 2. června 2010

Na motorce na oslavu

Dostalo se mně pozvání na zeťákovy narozeniny. Už 50. Jak ti mladí rychle stárnou !!!!! , zatím co my staří jsme stále mladí


Zdenda je moc hodnej kluk a motorkář (EN 500)















Oslava už byla v plném proudu















Zdenda se sám ujal kuchyně a na roštu on opravdu umí.....












Tak co pak jsi nám připravil ?

Já se, bohužel, nemohl obžerství účastnit, protože mne už více jak rok zlobí zažívání a v poslední době to nabývá na intenzitě. Takže jen Korunní minerálka s ledem. Ledové mi dělá dobře.

Jeden z darů : tričko vpředu EN 500

Vzadu Zdenda a EN500


Vnoučata a jejich partneři

Zdendo, že by????

A nakonec: Kdo že je ten starý shrbený dědek? Tak přiznám: já... Člověk se sám nevidí a tak když dostane takovou fotku, trochu ho to vrátí na zem a pozná, že to mládí opravdu prchlo vdál






























Člověk se jeví jako posraný, ale tu deformaci způsobují chrániče v gatích i bundě...






Když se to zapne je vše v pořádku a člověk už tak nevypadá








Motorka mi nedělá problémy. Jen chůze a vnitřnosti..... a tak rychle na chatičku. Cesta byla krásným doplněním nálady, vzniklé na oslavě. Jel jsem si a přemýšlel o prožitém. Prostě se kochal. Až ke Kovářovu. Tam mi z ničeho nic vyběhla z levé strany liška. Stačil jsem to trochu zakormidlovat a tak jsem jí jen trochu načechral bohatý ocas. Ještě že běžela stále stejně rychle a nekličkovala. Jinak jsem byl na hubě. V kempu jsem se dozvěděl od nimroda, že když je liška v pohybu takto za světla, má někde mladé.

2102 + 256= 2358 km letos , jestli umím počítat


Žádné komentáře: