úterý 16. září 2008

Konečně delší cesta

Až v září jsem se konečně dostal na delší cestu. Byla to obligátní Jižní Morava. Návštěva hrobu v Kobylí na Moravě, Návštěva Kyjova a nákup hada a hlavně projížďka krásnou krajinou.Opět po trase Jindřichův Hradec, Jemnice, Znojmo, Mikulov, Břeclav, Kyjov, Kobylí , Mikulov a zpět do Bechyně na chatičku...



Kobylí je malebná vesnička. Teď tam dělají asi kanalizaci či co a tak jsou ulice docela hrbolaté, ale určitě budou brzy ok.



Toto jsou výhledy ze hřbitova, kam jezdím za prapředky



Hřbitov je upraven jak není v Čechách k vidění a když jsem viděl v polích žulový kříž ...



Je vidět, že se jedná o bohatou obec, protože náhrobky jsou vesměs velice drahé



Po cestě zpět jsem se stavěl u kamaráda Jirky od ryb, který si koupil krásný domek



Jiřík



a jeho dům

Cesta byla krásná a vyjížďka se vydařila. I když jsem "potkal" ihned po ránu jednoho zemřelého po dopravní nehodě v Jemnici. Co se stalo nevím, já nemusím v takových situacích vědět vše a u nehod očumovat... Celkem to dalo za den cca 600km. S autem by to bylo dražší... Takhle to vyšlo na necelé 2 nádrže až domů. Tedy okolo 1000 Kč. Ale stálo to za to...

Žádné komentáře: